Mine sider


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør, og leveringsdatoen er bekræftet.
Ubekræftet - Kontakt kundecenteret på post@amentio.se for forventet leveringsdato.
Varen skal bestilles fra leverandør.
Varen befinder sig på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekræftet.
Varerne bestilles fra vores leverandørs lager.
Ubekræftet - Kontakt kundecenteret for nærmere information.

Salgsbetingelser for mizuno.dk

Disse salgsbetingelser gælder for alle køb foretaget via Mizunos danske hjemmeside, mizuno.dk, som drives af Mizuno Norge. Ved at afgive en ordre på hjemmesiden accepterer du disse betingelser.

1. Kontaktoplysninger

Firmanavn: Mizuno Nordic Filial 
Organisationsnummer: 516413-7696
Adresse:c/o Azets Insight AB, Box 1424, 171 27 Solna
E-mail: customerservice.nordic@eu.mizuno.com
Telefonnummer: +47 480 55 400

2. Bestilling og aftale

2.1 En bestilling er først bindende, når vi har sendt en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du har oplyst.

2.2 Vi forbeholder os retten til at afvise en bestilling, hvis:

Produktet ikke er på lager.

Der opstår tekniske problemer på hjemmesiden.

Forkert pris eller anden fejlagtig information er angivet.

3. Priser og betaling

3.1 Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og inkluderer moms i henhold til gældende skattesatser.

3.2 Vi tilbyder følgende betalingsmetoder:

Kreditkort/Debetkort (Visa, Mastercard osv.)

Klarna (Faktura, delbetaling osv.)


3.3 Hvis betalingen ikke godkendes, forbeholder vi os retten til at annullere ordren.

3.4 Vi tilbyder betaling via kort og Klarna Checkout. Klarnas brugerbetingelser og privatlivspolitik gælder. Læs mere om Klarnas brugerbetingelser og privatlivspolitikker på deres respektive hjemmesider.

4. Levering

4.1 Levering sker kun inden for Danmark, via Postnord.

4.2 Leveringstiden er normalt 2–5 hverdage, medmindre andet er angivet. Ved forsinkelser informerer vi dig hurtigst muligt.

4.3 Fragtomkostninger fremgår ved checkout og afhænger af den valgte leveringsmetode.

4.4 Hvis pakken ikke afhentes inden for den angivne tid, returneres den til os. Kunden kan blive opkrævet for returfragten.

5. Fortrydelsesret og returnering

5.1 I henhold til lov om fjernsalg har du som forbruger ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage fra modtagelsen af varen.

5.2 For at benytte fortrydelsesretten skal du kontakte os via e-mail eller formularen under fanen "Retur" på "Min side". Returnerede produkter skal være ubrugte og i original emballage.

5.3 Kunden betaler returfragten, medmindre produktet er defekt eller fejlleveret.

5.4 Af hygiejniske årsager kan vi desværre ikke modtage retur af sports-bh’er, undertøj og strømper.

6. Reklamation og garanti

6.1 Hvis en vare er defekt, har du som forbruger ret til at reklamere i op til tre år i henhold til forbrugerkøbeloven. Kontakt vores kundeservice for yderligere instruktioner.

6.2 Ved godkendt reklamation dækker vi omkostninger til retur og eventuel erstatning.

7. Personoplysninger

7.1 Vi håndterer dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning (GDPR). Læs mere i vores privatlivspolitik.

8. Ansvarsbegrænsning

8.1 Vi er ikke ansvarlige for indirekte skader, tab eller forsinkelser forårsaget af forhold uden for vores kontrol (force majeure).

9. Ændringer af vilkårene

9.1 Vi forbeholder os retten til at ændre disse vilkår efter behov. De gældende vilkår er altid tilgængelige på hjemmesiden.

10. Gældende lov og tvist

10.1 Disse vilkår er underlagt dansk lov. Eventuelle tvister afgøres af almindelig domstol i Danmark.

Hvis du har spørgsmål til disse vilkår, bedes du kontakte os på: customerservice.nordic@eu.mizuno.com